
Екскерівник франшизи Assassin’s Creed Марк-Алексіс Коте називає не добровільним своє звільнення з Ubisoft.
Напередодні Ubisoft передала керування своїми головними брендами новій бізнес-структурі Vantage Studios, де 25% акцій належать китайській Tencent. Власне Коте відмовився від посади, оскільки його роль в керуванні Assassin’s Creed, Far Cry та Rainbow Six була б обмеженою. За його словами, після відмови — компанія побажала йому “щасливої дороги”.
15 жовтня Ubisoft офіційно оголосила про його звільнення, подякувавши Коте за багаторічну роботу й “величезний внесок” у розвиток серії. Якби його скорочення відбулося на тлі провалу Assassin’s Creed Shadows питань було б менше. Але нова частина об’єктивно не стала розчаруванням року і, попри скандал, незадовго після релізу зібрала 3 млн гравців. Здавалося тайтл мав би закріпити відродження бренду після кількох складних років — проте зміна внутрішньої політики перемогла.
“Багато хто з вас здивувався, що я вирішив покинути Assassin’s Creed після стількох років, особливо враховуючи, як сильно я досі люблю цю серію. Але правда проста: це було не моє рішення”, — зізнався Коте на LinkedIn.
Попри емоційний контекст, Коте заявив, що не тримає образи:
“Я завжди буду вдячний людям, проєктам і вірі в те, що разом ми можемо створювати світи, які надихають мільйони”, — вказує екскерівник.
Як згадано вище, контроль над трьома франшизами переходить до підрозділу, який частково закріплено за китайським гігантом Tencent. Керує студією дует співгенеральних директорів. Серед них Крістоф Деренн (ветеран Ubisoft із 35-річним стажем) і Чарлі Гільемо — син генерального директора компанії Іва Гільемо. Раніше Чарлі керував розробкою закритої мобільної гри Tom Clancy’s Elite Squad та займався NFT-проєктом. Після повернення до Ubisoft став співзасновником Vantage.
Майбутнє популярних франшиз під питанням. З одного боку популярні серії частково переходять в руки китайського гіганта. З іншого — Державний інвестиційний фонд Саудівської Аравії профінансував безплатне DLC для Assassin’s Creed Mirage. Наскільки ключові тайтли зміняться під впливом іноземних компаній наразі невідомо, оскільки за конкретними рішеннями треба спостерігати. Хоча один з прикладів ми вже бачили — цензура олдової Far Cry 4. Ubisoft раптово “прикрила сором” деяких NPC. Ще тоді з’явилися думки, що студія почне цензурувати свої ігри ще більше — тож зараз нам залишається чекати і спостерігати.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: