Новини Ігри 17.11.2025 comment views icon

Розробник інді-горору додав у титри 65 000 випадкових людей — в обмін на лайки до свого допису

author avatar

Маргарита Юзяк

Авторка новин

Розробник інді-горору додав у титри 65 000 випадкових людей — в обмін на лайки до свого допису
Twilight Moonflower / ConnectedShadowGames

Японська інді-студія ConnectedShadowGames зробить титри своєї майбутньої гри Twilight Moonflower, здається, розміром з окрему гру — туди додали майже 65 000 людей.

Twilight Moonflower — це гра жахів у японському стилі для одного-чотирьох гравців, дія якої відбувається у випадково згенерованих житлових районах. Реліз заплановано на найближчі кілька місяців, і зараз студія активно готує фінальні титри. З підготовки одного з останніх пунктів розпочалася кумедна історія.

Розробник написав у X (Twitter), що майбутню гру створюють лише кілька людей і титри виглядають дуже скромно. Спершу він попросив поставити лайк будь-кого, щоб пізніше додати користувачів до титрів. Планувалося принаймні 100 імен, але ініціатива в гарному сенсі вийшла з-під контролю.

“Дякуємо всім 64 901 учаснику! Ми люди слова. Ми клянемося, що кожен із вас потрапить до фінальних титрів”, — додає розробник.

Тепер інді-студія зіткнулася з викликом: як розмістити таку величезну кількість імен, щоб їх було видно, але титри не перетворилися на дивний 5-годинний тизер “Месників”? Схоже, ми дізнаємося лише після релізу.

Примітно, що такий підхід забезпечив Twilight Moonflower незаплановану рекламу. Можливо, ті майже 65 тисяч користувачів взагалі раніше не чули про інді-горор, але їх привабила ідея стати частиною гри. Раніше цього року подібний метод використав автор Dragon’s Chronicles: The Dark Demon King and the Sword of the North Star, пише Automaton notes. Там розробник зібрав понад 200 000 лайків для титрів.

Розробник інді-горору додав у титри 65 000 випадкових людей — в обмін на лайки до свого допису
Частина титрів до Dragon’s Chronicles: The Dark Demon King and the Sword of the North Star

Нагадаємо, що нещодавно японські геймери сміялися з іншого цікавого випадку — могли зіграти в “Підземелля лайна”. Італійський розробник неправильно переклав назву своєї гри, тож вона несподівано стала популярною в іншій частині світу.

Джерело: PC Gamer

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: