Новини Авто 29.04.2025 о 12:09 comment views icon

Tesla в прольоті? Нова батарея Stellantis на 375 Вт•год/кг заряджається до 90% за 18 хвилин

author avatar

Олександр Федоткін

Автор новин та статей

Tesla в прольоті? Нова батарея Stellantis на 375 Вт•год/кг заряджається до 90% за 18 хвилин
Stellantis
Розділ Технології виходить за підтримки

Автомобільний концерн Stellantis випустив нову напівтвердотільну батарею для електрокарів зі щільністю енергії 375 Вт·год/кг.

Зазвичай щільність енергії Li-ion-акумуляторів для електрокарів з рідким електролітом складає 200-300 Вт·год/кг. Особливістю нової батареї є використання стабільного гелеподібного матеріалу замість рідкого електроліту, характерного для традиційних літій-іонних акумуляторів. Це дозволяє значно підвищити безпеку та стабільність роботи батареї.

Батарея від Stellantis здатна заряджатись від 15% до 90% за 18 хвилин за умов кімнатної температури. Акумулятор також має високу вихідну потужність з розрядним струмом до чотириразової ємності на годину (показник 4С). 

Батарея продемонструвала стабільну роботу за температур від -30°C до 45°C, що набагато краще, ніж в звичайних Li-ion-акумуляторів. Вона була протестована на Dodge Charger Daytona и Mercedes-Benz EQS.

У випадку з Dodge Charger Daytona батарею перевіряли на відповідність експлуатаційним вимогам. Встановивши акумулятор на Mercedes-Benz EQS, розробники зі Stellantis продемонстрували її заявлену ефективність та запас ходу.У новому акумуляторі використовується напівтвердотільний елемент на основі полімеру.

Напівтвердотільні елементи стабілізують анод, який традіційно вважається найбільш вразливою ланкою. Повністю твердотільні батареї все ще не виробляються масово через високу вартість виробництва. Тому напівтверді батареї пропонують компроміс. 

Наразі виробництво таких батарей у 10–30 разів дорожче від літій-іонних аналогів. Однак при масштабуванні та переході на масове виробництво витрати можуть суттєво знизитись. 

Нові батареї дозволять зменшити вагу автомобіля на 500-900 кг. А оскільки на кожні зекономлені 450 грамів ваги можна заощадити близько $5 у собівартості виробництва, загальна економія на один автомобіль може сягати від $2,500 до $10,000.

Нова батарея після повної розробки також могла б вирішити найбільші проблеми електромобілів, такі як запас ходу, час зарядки, вага, безпека і продуктивність в холодну погоду — все це відразу. 

Мороз не проблема: революційне покриття для батарей в електрокарах пришвидшує зарядку на 500% за -10°С

Джерело: Interesting Engineering

Розділ Технології виходить за підтримки

Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украі‌нською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи‌ та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: