Керівник Bethesda Тодд Говард, схоже, натякає на повернення одразу двох великих ігрових світів — The Elder Scrolls і Fallout.
Тодд Говард в інтерв’ю розповів, що студія готує “творче перезавантаження” своїх головних франшиз — The Elder Scrolls і Fallout. Наразі “сотні людей” працюють над проєктами у світі Fallout, але частина команди займається “іншими речами”. Однією з них може бути ремастер Fallout 3 — оновлена версія класичної RPG, яку нібито створюють за зразком цьогорічної Oblivion Remastered. Як пише Wccftech, ймовірно ремастер також використовуватиме Unreal Engine 5 для рендерингу, а оригінальний рушій для геймплея.
Ремастер згадувався ще у витоку документів FTC у 2023 році, а саме серед внутрішніх планів Bethesda на період 2020–2024 років. Тоді йшлося про попередньо запланований реліз між квітнем 2024-го та березнем 2025-го. Зрештою на плани вплинули пандемія та затримки з виходом Starfield і Indiana Jones. Тож студія просто пересунула оновлення гри.

Bethesda поки не коментує ці чутки напряму. На думку VGC, слова Говарда можна розтлумачити як підготовку майбутнього ремастера. Натяк підживлюють попередні слова журналіста VGC Джордана Міддлера, котрий казав, що Bethesda готує “кілька проєктів Fallout, включаючи той, який ви всі хочете”. Тоді думки розділилися: хтось думав про New Vegas, хтось про ремастер третьої частини.
Крім того, в інтерв’ю Говард згадав, що Fallout 3 має “найкращий початок” серед усіх ігор, над якими він працював, і що вона “дуже жорстка за тоном”. Ймовірно, ремастер збереже цей баланс, який зробив гру особливою.
Попри брак прямих підтверджень, Bethesda готує повернення не тільки Fallout. Судячи з його слів, розробка наступної The Elder Scrolls впевнено рухається вперед: наразі триває ігрове тестування TES6. Проте навколо гри обмаль інформації: невідомо ані про сюжет, ані про головного героя. З останнього йшлося, що Bethesda разом з редакторами фанатської вікі створювали персонажа для TES6.
Якщо уявити, що попереду нас дійсно чекає Fallout 3 та TES6, найближчі роки для Bethesda будуть щільними. За таким сценарієм, студія відновлює стару класику і паралельно працює над грою, попередня частина якої вийшла у 2011 році.
Джерело: GQ magazine / VGC

Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: