Новини Ігри 10.10.2025 comment views icon

Артдиректор Halo звільнився після 17 років роботи зі зловісним повідомленням: "Розкажу, коли буде безпечно”

author avatar

Маргарита Юзяк

Авторка новин

Артдиректор Halo звільнився після 17 років роботи зі зловісним повідомленням: "Розкажу, коли буде безпечно”
Halo Infinite / 343 Industries (Halo Studios)

Після 17 років роботи над серією Halo артдиректор студії Гленн Ізраїль оголосив про звільнення — і залишив дивне повідомлення.

Ізраїль розпочав свій шлях в Bungie ще в “нульових” та працював над Halo 3: ODST, Halo 4 та Halo Infinite. Чоловік після переходу франшизи приєднався до 343 Industries (нині Halo Studios). І от через 17 років він звільнився і написав:

“Наразі я мало що можу сказати, хоча маю намір поділитися цією історією повністю, коли наступного року це буде абсолютно безпечно”, — написав Гленн Ізраїль в LinkedIn.

Користувачі почали припускати, що колишній артдиректор натякає, що залаштунками могло відбуватися щось більше, ніж звичайне “професійне вигорання”. Тим більше нещодавно ютубер Rebs Gaming розповів про “проблеми з керівництвом” всередині студії, посилаючись на власні джерела. У коментарях дехто навіть припускав, що може Гленн протестував проти використання ШІ, як робить Microsoft та Xbox вже деякий час.

“Я знаю, що стан нашої галузі здається жахливим, але ніколи не забувайте, що ви вільні обирати. Жодна ілюзія безпеки, ні обіцянка багатства, слави чи влади не варті того, щоб жертвувати своїм здоров’ям, гідністю, етикою чи цінностями – і ніхто не може вас до цього змусити. Будьте сильними, збирайте докази, коли це необхідно, і знайдіть своє місце”, – звернувся Ізраїль до своїх колег з індустрії.

Його слова якраз натякають або на суперечки навколо ШІ, або на масові звільнення. Дві теми найболючіші для працівників геймдеву, тому можна припустити, що проблема доволі тривіальна для сьогодення. Останні роки Halo Studios натякають, що проблеми накопичувалися давно.

Їхні розробники пережили великі зміни: масові скорочення у 2023-му, оновлення керівництва і навіть ребрендинг. Студія відмовилася від назви 343 Industries та представила технічну демоверсію Project Foundry на Unreal Engine 5. Демка показала оновлені ресурси та персонажів з Halo: Combat Evolved, що свідчило про роботу над новими іграми. Тим часом гравці чекають офіційних новин про майбутнє серії. Наприкінці жовтня, коли відбудеться чемпіонат світу з Halo, нібито обіцяли важливі оголошення.

Паралельно в першої студії Гленна — Bungie — справи не кращі. Художниця Antireal звинуватила, що нова гра Marathon вкрала її старі постери без дозволу. Коли інформація стала загально відомою, то реліз Marathon опинився під загрозою. Як результат, Sony скасувала маркетинг гри Bungie через плагіат.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: