
У 2025 році в Steam вийшло майже 13 тисяч ігор, але більшість з них мали сумний і тихий фінал. Розробники майже не мали продажів і шансів на повернення навіть базової плати за публікацію.
Аналітику Gamalytic опублікував Артур Смяровський — польський розробник покрокової roguelike RPG Soulash та її продовження Soulash 2. Згідно з нею, близько 40% усіх нових релізів 2025 року — 12 732 ігор — не заробили навіть $100. Майже дві третини заробили менше ніж $1000, і лише 8% релізів зібрали понад $100 тисяч. Все це попри те, що Steam продовжує розраховувати регіональні ціни ігор за курсом 2022 року, що робить їх інколи дорожчими.
Ситуація на ринку інді-ігор наступна: 30% найменш прибуткових проєктів заробили в середньому лише $37. У відкритій частині бази Gamalytic за 2025 рік йдеться, що 47,4% продали менше ніж 100 копій, а ще 28% — від 100 до 1000.


Іншими словами більшість не змогли навіть “відбити” процес розміщення гри у Steam. $100 — це плата, яку Steam бере з кожного нового тайтла. Сума не повертається, поки гра не заробить хоча б $1000 валового доходу. Проте статистика каже прямо: для більшості розробників цей поріг залишається недосяжним.
Gamalytic попереджає, що їхня методологія не має повного доступу до внутрішніх даних Valve. Тож цифри можуть колихатися — але навіть із 50% похибкою картинка виглядає невесело. Ігри з меншою кількістю даних (а отже, й гравців) зазвичай і потрапляють до списку тих, хто не зміг заробити навіть мінімальні суми.
При цьому варто враховувати, що серед них є й безплатні тайтли без жодної монетизації — від невеликих експериментів до фанатських проєктів. Але цифри все одно показують масштаби “гри в нікуди”, коли більшість розробників просто випускають свої проєкти заради самого факту релізу, а не прибутку. Хоча в Steam величезна кількість ігор розробляється разом з ШІ, що робить процес дешевшим, але все-таки час, гроші та зусилля ніхто не компенсує.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: