
Фанати Kingdom Come: Deliverance 2 отримають режим, знайомий з першої частини — хардкор-версія «на порозі».
У квітні Warhorse додасть до гри режим, який виглядає як середньовічна версія виживання на складності «Бог нас забув». На старті хардкорного режиму не було, тому шанувальники чекали, коли Генрі почне страждати (ще більше).
У цьому режимі більше немає зручностей, які спрощували гру. Швидка подорож? Інтерфейс? Мапа з маркерами? Автозбереження? Ні, і знову ні. Збереження звичайно будуть, але лише через шнапс, сон, лазню або вихід із гри. А ось місцевість запам’ятовувати треба буде самостійно — така собі перевірка, чи немає у користувачів топографічної дезорієнтації.

Що загалом зміниться:
- Навігація — ваша позиція на карті буде прихована. Компас без маркерів. Орієнтуйся на інтуїцію, кльові дерева, сонце і зірки
- Бій — тепер ще жорсткіший. Жодних підказок, ані щодо таймінгів, ані щодо напрямку ударів
- Виживання — їжа лікує погано, зілля — ще гірше. Каструлі для приготування їжі більше не допомагають, а здоров’я та витривалість зникають швидше, ніж золото з кишені в Ратаї
- Економіка — продавці платять менше, ремонт коштує дорожче
- Інтерфейс — HUD максимально спрощений
- Особливі мінуси — перед початком потрібно вибрати 2–3 постійні «бафи страждання». Наприклад, лунатизм, або кровотеча від подряпини, що знайомо з першої частин
Разом з цим Warhorse радує — режим матиме підтримку модів. Можна буде увімкнути чи вимкнути деякі елементи хардкору. Якщо комусь грати в затишну KCD2 вже не так цікаво — на третьому тижні квітня можна буде «їсти цвяхи на сніданок», поки Генрі страждає від кровотечі чи недосипу. Тепер можна буде не вигадувати випробовування самостійно, наприклад, як хтось став милосердним Генрі.
Попередній патч приніс загальну підтримку модів, технічні правки, а ще можливість змінювати зачіску і бороду Генрі у місцевого перукаря. Тепер в KCD2 поменшає випадкових смертей і, як не дивно, павутиння в крамницях.
Джерело: Dexerto
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: