Новини Технології 18.11.2025 comment views icon

Порівняння AMD FSR Ray Regeneration з NVIDIA DLSS Ray Reconstruction в Call of Duty, — очікуваний результат

author avatar

Андрій Русанов

Редактор новин

Порівняння AMD FSR Ray Regeneration з NVIDIA DLSS Ray Reconstruction в Call of Duty, — очікуваний результат
ComputerBase

AMD без гучних оголошень впровадила у Call of Duty: Black Ops 7 технологію Ray Regeneration з пакета FSR Redstone. Компанія відчайдушно намагається наслідувати головного конкурента, але…

ComputerBase протестував Ray Regeneration в Call of Duty: Black Ops 7 та порівняв технологію AMD з Ray Reconstruction у складі DLSS від NVIDIA. Оскільки AMD не повідомляла пресу про цей запуск, тому автори зазначають: “Вся інформація в цій статті була незалежно досліджена, AMD відмовилася від коментарів, навіть коли її про це запитували”. Як пише VideoCardz, “зазвичай це не віщує нічого доброго”. Версія відповідної DLL в Black Ops 7 має номер 0.9.0.0, ніби це ще не відшліфований реліз.

Тест проводився з роздільною здатністю 2560 × 1440, у режимі якості FSR 4 та максимальними налаштуваннями графіки, включаючи відбиття з трасуванням променів. Трасування променів у Black Ops 7 обмежене багатокористувацьким режимом, де гравці можуть обрати стандартний ігровий придушувач шуму, регенерацію променів FSR або реконструкцію променів DLSS на відеокартах GeForce. Для проведення тесту були використані Radeon RX 9070 XT та GeForce RTX 5070 Ti, тому загальна продуктивність була порівнянною.

Порівняно з власним шумопридушенням гри, Ray Regeneration дає явно кращий результат у багатьох сценах. Віддзеркалення зберігають більше деталей у русі, а шумопридушення на основі ШІ реагує на зміни швидше. Водночас ComputerBase наголошує, що “якість дуже мінлива та схильна до помилок”. У кількох сценах Ray Regeneration додає артефакти. Коли шумопридушення гри надто розмите, увімкнення FSR RR може замінити це розмиття на нестабільні, але чіткіші зображення.

Що стосується технологій NVIDIA, ComputerBase стверджує, що обидва конкурентні варіанти демонструють незначну “хвилястість” у відблисках, але з технологією NVIDIA вона залишається ледь помітною, тоді як з AMD переростає у помітну мерехтливість. Іноді DLSS RR відновлює більше деталей, іноді FSR RR, і це навіть може перемикатися між статичними та рухомими кадрами. Дослідники роблять висновок, що Ray Regeneration ”не може конкурувати з DLSS Ray Reconstruction, принаймні не в Black Ops 7”, оскільки зображення залишається значно стабільнішим з DLSS.

Продуктивність у цій грі майже не має значення для обох підходів. На Radeon RX 9070 XT перехід від шумопридушення гри до регенерації променів FSR знижує середню частоту кадрів з 74,5 до 72, що становить падіння приблизно на 3%. На GeForce RTX 5070 Ti перехід до реконструкції променів DLSS знижує середній FPS з 61,0 до 59,9, що приблизно на 2%.

Порівняння AMD FSR Ray Regeneration з NVIDIA DLSS Ray Reconstruction в Call of Duty, — очікуваний результат
Порівняння AMD FSR Ray Regeneration з NVIDIA DLSS Ray Reconstruction / ComputerBase, VideoCardz

Якщо ж відірвати увагу від пояснень та описів ComputerBase і VideoCardz, автору новини здається, що у переважній більшості випадків, наведених в оригінальній статті, AMD FSR Ray Regeneration дає гірший результат, ніж NVIDIA DLSS Ray Reconstruction, як чітко видно на скриншоті вище. Це може бути суб’єктивне враження; мені б хотілося, щоб технології AMD працювали краще, оскільки я маю саме Radeon, але цього неможна сказати.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: