
Новий звіт Counterpoint свідчить про те, що власники преміальних смартфонів Apple готові оновлювати моделі кожні 2,75 року.
Водночас користувачі базових версій iPhone не проти трохи почекати й зберігають свої пристрої 3,15 року. На перший погляд, різниця може здатися невеликою, утім на ринку смартфонів преміумкласу, де Apple просуває дорожчі моделі, це свідчить про серйозні зміни.

Тенденція, як пояснюють у звіті, зумовлена зміною мислення користувачів iPhone. Багато власників Pro-версій (45% опитаних) вважають себе «інноваторами» або тими людьми, які «першими прийняли нову технологію», тоді як ще 25% респондентів відчувають себе «лідерами думок», які можуть впливати на рішення про купівлю.
Це самосприйняття підживлює відчуття терміновості оновлення, часто протягом 2-3 років після запуску телефону. Останні дані CIRP (через AppleInsider) підтверджують тенденцію скорочення циклів оновлення: у четвертому кварталі 2024 року 36% користувачів iPhone оновили iPhone протягом 2-х років, порівняно з 31% роком раніше.
Коротші цикли оновлення так само впливають на розвиток вторинного ринку, оскільки все більше моделей Pro надходять у канали перепродажу й очікується, що доступність відремонтованих пристроїв покращиться, особливо в таких регіонах, як Індія та Південно-Східна Азія, де попит на вживані iPhone надвисокий.
В той самий час користувачі базових моделей iPhone все частіше переходять до лінійки Pro, яка приваблює їх «ексклюзивними функціями»: як-от передові камери, дисплеї ProMotion і преміальні матеріали. У звіті також звернули увагу на те, як Apple вдається переманювати користувачів від Android: майже 50% респондентів, власників iPhone, раніше користувалися пристроями Android, причому найбільш постраждалими брендами в цьому випадку були Samsung і Google.
Apple представила iPhone 16E — заміну «бюджетному» SE за $599
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: