Блоги Блоги 26.03.2021 в 11:34 comment

Щоденник розробників STALKER 2: перший погляд на оновлені костюми, моделі зброї та унікальний редактор зубів NPC

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/vova-96x96.jpeg

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

Українська студія GSC GameWorld та Microsoft поділилися новими подробицями гри у першому випуску щоденника розробників S.T.A.L.K.E.R. 2 Dev Highlights.

У 6-хвилинному відео можна побачити спорядження угруповань «Обов’язок» і «Свобода», зброю (обіцяють понад 30 різних моделей і до кожної планується різноманітні модифікації), а також інструмент для редагування зубів персонажів, який дозволить подарувати кожному NPC «унікальну посмішку».

Відео про розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 Dev Highlights

Повноцінну демонстрацію геймплею S.T.A.L.K.E.R. 2 розробники розраховують провести до кінця 2021 року — на сьогоднішньому вечірньому показі ID@Xbox його можна не чекати.

Перший тизер геймплея S.T.A.L.K.E.R. 2, записаний на рушію гри, якщо ви раптом пропустили

Онлайн-курс "Створення електронної музики" від Skvot.
Практичний курс про те, як знайти власний стиль та написати й зарелізити свій перший трек.
Програма курсу і реєстрація

Анонс S.T.A.L.K.E.R. 2 відбувся на тогорічній літній презентації Microsoft Xbox Games Showcase — гра вийде тільки на ПК та консолях нового покоління, причому проєкт буде тимчасовим ексклюзивом на Xbox Series X|S.

S.T.A.L.K.E.R. 2 обіцяє стати унікальним поєднанням FPS, дивовижної симуляції та хоррору зі справді напруженою атмосферою. У грі, яка розроблюється на основі ігрового рушія Unreal Engine 4, обіцяють відтворити один з найбільших бездоганних відкритих світів. Зауважте, що цей трейлер не відповідає якості остаточної збірки. Це лише перший погляд на контент і все ще може сильно змінитись до того моменту як гра не потрапить на цифрові полиці.

Днями PR-менеджер GSC Game World підтвердив, що в грі буде нелінійний сюжет з різними кінцівками, оскільки ціль в тому, щоб сиквел проходили повторно по декілька разів заради історії.

GSC GameWorld також підтвердила, що буде використовувати фільмування руху як для тіл, так і для облич, а також фотограмметрію. Крім того, гра буде підтримувати моди в день запуску.


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: