AMD повідомила про доступність FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.1, покращеної версії фірмової технології апскейлу другого покоління. Розробники оновили алгоритм — обіцяють вищу деталізацію, підвищену стабільність та зниження небажаних явищ як-от ефект «гостингу» та мерехтіння.
Оновлення FSR 2.1 вже доступна для безплатного завантаження для розробників ігор на GPUOpen.com, а механізм впровадження її підтримки залишився незмінним. Першою грою з підтримкою FSR 2.1 став Farming Simulator 22. Також FSR 2.1 стане частиною майбутнього оновлення Hitman 3. Плагін для Unreal Engine 4.26/4.27 і Unreal Engine 5 також отримає оновлення для підтримки FSR 2.1 разом з низкою додаткових поліпшень.
FSR 2.1 у дії на прикладі гри Farming Simulator 22
AMD також анонсувала 11 ігор, в яких додано або очікується додавання підтримки FSR 2. Відтак загальна кількість підтримуваних ігор досягла 45 менш ніж за чотири місяці з моменту запуску технології. Серед цих ігор — Deep Rock Galactic, Destroy All Humans! 2 – Reprobed, Ghostwire: Tokyo, Scorn та інші.
Таким чином, апскейлінг AMD FSR 2.0 та FSR 1.0 вже підтримують (чи скоро підтримуватимуть) понад 130 ігор.
- FSR 2.0 — друге покоління фірмової технології просторового масштабування AMD з відкритим початковим кодом, яка використовує алгоритми просторово-часової реконструкції для відновлювання деталей з попередніх кадрів (перше покоління обробляло лише поточний кадр). Її легко сплутати з новішою Radeon Super Resolution (RSR), але це інша технологія.
- Головна відмінність FSR 2.0 від NVIDIA DLSS — рішення AMD не використовує нейронні мережі для обробки зображення, а відтак технологія не потребує спеціалізованого апаратного забезпечення та здатна працювати зокрема й на відеокартах попередніх поколінь. FSR 2.0 підтримується відеокартами Radeon на архітектурі Polaris (Radeon RX 460 і новіші) та моделями NVIDIA лінійки Pascal (GeForce GTX 10-ї серії та новіші).
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: