
Chevrolet Bolt повертається на ринок — і цього разу він стане початком нової стратегії General Motors. Компанія планує створити цілу “родину” доступних електромобілів, які не спустошать гаманець покупця.
Президент GM Марк Ройс розповів про це в подкасті Plugged-In, наголосивши, що новий Bolt 2027 року — лише перший крок. Після нього компанія випустить ще кілька моделей, які Ройс називає “сімейством недорогих рішень”.
Повернення Bolt — це не просто рестайлінг старої моделі. Окрім змін дизайну новий електромобіль отримає й сучасні технології. Головна зміна — акумулятор. Тепер авто матиме літій-залізо-фосфатну батарею (LFP) місткістю 65 кВт·год, що дозволяє суттєво знизити собівартість. Запуск “обмеженої серії” Bolt запланований на початок наступного року, а стартова ціна складе $29990.
Однак це лише початок. GM готує ширшу лінійку електромобілів, які коштуватимуть близько $30 тис. За словами Ройса, частина моделей може бути трохи дорожчою чи дешевшою, але всі вони належатимуть до одного цінового класу. Новинки не обов’язково носитимуть ім’я Bolt — GM планує різні формати для різних покупців.
Пошук “білих плям” на ринку
GM бачить перспективу в сегментах, які поки що майже ніхто не заповнив. Один із них — компактний електропікап. Нині ринок електричних вантажівок заповнений великими, важкими й дорогими моделями на кшталт Ford F-150 Lightning, Hummer EV чи Silverado EV. Але багато покупців не потребують таких гігантів. Успіх невеликого бензинового пікапа Ford Maverick довів, що компактний формат має величезний попит.



Ідея створити невеликий електричний пікап із ціною близько $30 тис. могла б повністю змінити ринок електромобілів. За чутками, Ford теж працює над подібним проєктом, а стартап Slate прагне вкластися в середину цінового діапазону $20-30 тис. Для GM це ідеальне “біле поле” — шанс зайняти нішу, де поки що немає серйозної конкуренції.
Нові батареї, нова архітектура
Щоб зробити електрокари дешевшими, General Motors готує нову архітектуру платформи та використовуватиме нові типи акумуляторів. Зокрема, компанія вивчає можливість застосування літій-залізо-фосфатних (LFP) або літій-марганцевих (LMR) елементів, які забезпечують нижчу вартість при стабільній ефективності. Такий підхід дозволяє значно зменшити собівартість без втрати продуктивності.
Ймовірно, у лінійці з’явиться й компактний електричний кросовер, який замінить Bolt після завершення обмеженого випуску. Цей сегмент є найпопулярнішим у США, і нова модель стане дешевшою альтернативою Chevrolet Equinox EV, який коштує від €30700.
Джерело: arenaev
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: