Новини IT-бізнес 19.04.2023 о 14:07 comment views icon

Прощавайте, червоні конверти. Netflix закриває DVD-прокат після 25 років роботи та звітує про 232,5 млн передплатників на стримінговому сервісі

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Прощавайте, червоні конверти. Netflix закриває DVD-прокат після 25 років роботи та звітує про 232,5 млн передплатників на стримінговому сервісі

Востаннє побачити фірмові конверти Netflix у своїх поштових скриньках користувачі зможуть до 29 вересня 2023 року.

DVD-прокат Netflix запрацював у 1998 році – за легендою співзасновник компанії Рід Гастінгс вирішив створити більш зручний сервіс після того, як узяв у прокаті фільм «Аполлон-13» та забув його вчасно віддати, за що й мав сплатити штрафні $40 (щоправда, інший співзасновник Netflix Марк Рендольф говорив, що ця історія була вигадана з метою випередити конкурентів).

Але загалом ідея з надсиланням дисків поштою настільки сподобалася користувачам, що компанія витіснила з ринку популярний на той час Blockbuster та інші магазини відеопрокату в США. На піку, у 2010 році, приблизно 20 мільйонів людей підписалися на послугу DVD-прокату Netflix.

У 2019 році, за даними Wired, бізнес приніс компанії $300 млн і мав близько 2 млн користувачів. А за усі 25 років роботи компанія розіслала понад 5,2 мільярда DVD.

Рід Гастінгс — людина, що вигадала Netflix — залишає посаду CEO компанії
Співзасновник Netflix Рід Гастінгс – у січні 2023 року залишив посаду CEO, але фактично зберіг вплив та контроль в компанії, перебуваючи в раді директорів

Попри нинішню орієнтацію Netflix на стримінговий сервіс та виробництво власних шоу, компанія продовжувала розвивати старий бізнес – до вчорашнього дня, коли оголосила, що після 29 вересня припинить розповсюджувати DVD.

«Після неймовірної 25-річної роботи ми прийняли важке рішення припинити діяльність наприкінці вересня. Наша мета завжди полягала у тому, щоб надавати найкращі послуги для наших клієнтів, але оскільки бізнес DVD продовжує скорочуватися, нам стає все складніше це робити».

Онлайн-курс "Blender" від Skvot.
3D-художники переходять на Blender, а в геймстудіях зростає кількість вакансій. 22 заняття, 4 роботи у портфоліо, фідбек та кар’єрні поради від досвідчених 3D-художників, щоб стартувати в геймдеві впевнено. .
Детальніше

Враховуючи постійне зростання інтересу користувачів до послуг потокового передавання, рішення Netflix виглядає цілком очікуваним і разом з тим знаменує черговий важливий приклад успішної адаптації бізнесу до потреб клієнтів. Стримінг нині має багату бібліотеку фільмів і телесеріалів, і займається створенням власних оригінальних шоу.

«Картковий будинок», що вийшов у 2013 році, став першим оригінальним серіалом компанії, за яким згодом слідували не менш успішні «Помаранчевий — хіт сезону», «Дивні дива» та «Чорне дзеркало». У момент зростання кількості альтернативних стримінгових сервісів, власні продукти Netflix стали основою контенту, який компанія може запропонувати глядачам. А тактика випуску усього сезону чи принаймні його половини одразу примітно вирізняє сервіс від конкурентів, які здебільшого є прихильниками щотижневих виходів серій.

Онлайн-курс "Blender" від Skvot.
3D-художники переходять на Blender, а в геймстудіях зростає кількість вакансій. 22 заняття, 4 роботи у портфоліо, фідбек та кар’єрні поради від досвідчених 3D-художників, щоб стартувати в геймдеві впевнено. .
Детальніше

Netflix розпочав 2023 рік із 232,5 млн передплатників, та вже у першому кварталі заробив $8,16 млрд. Чистий прибуток стримінгу склав $1,3 млрд — що на 18% менше, ніж у відповідному періоді торік.

Непогані показники в компанії пояснюють виходом нових сезонів шоу, таких як «Зовнішні мілини», «Ти», «Джинні й Джорджія», а також продовження фільму «Загадкове вбивство» з Адамом Сендлером і Дженніфер Еністон. Перший сезон шпигунської драми «Нічний агент» також продемонстрував гарний результат — зібравши загалом 515 млн годин переглядів.

Netflix розкрив список своїх релізів на 2023 рік — в онлайн-кінотеатрі вийде 49 кінострічок (майже вдвічі менше, ніж торік)

Попередній рік був важким для компанії у плані доходів, особливо якщо порівнювати цифри з часами пандемії, тож у листопаді Netflix запустив нову, дешевшу передплату з рекламою, а також взявся розбиратися з проблемою шерингу акаунтів. NY Times, посилаючись на коментарі Netflix, пише, що спроби компанії припинити обмін паролями у Португалії, Іспанії, Новій Зеландії та Канаді пройшли успішно. Зокрема, у Канаді база платного членства тепер більша, ніж до нових правил, а зростання доходів зараз швидше, ніж у США.

Впровадження системи штрафів за обмін паролями в інших країнах поки відклали:

«Це означає, що очікуване зростання кількості користувачів і доходів відбудеться в третьому кварталі, а не в другому», — заявили в компанії.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: