Новини

Tesla почала брати гроші за бронювання Semi ($20 тис.), проте не каже, коли клієнти отримають свої електровантажівки

Tesla почала брати гроші за бронювання Semi ($20 тис.), проте не каже, коли клієнти отримають свої електровантажівки

Tesla відкрила попередні продажі та почала збирати замовлення на першу електричну вантажівку Semi — її вперше представили п’ять років тому і відтоді вихід тягача декілька разів переносили з різних причин. 16 травня на вебсайті компанії з’явилася можливість забронювати тягач Semi, сплативши частину суми від вартості авансом, звернув увагу профільний сайт InsideEVs.

За умовами, обов’язковий депозит для бронювання Semi потрібно вносити двома частинами: $5 тис. зразу, а потім ще $15 тис. протягом 10 днів. Причому поверненню у будь-якому разі підлягають тільки $5 000, а ось $15 000, схоже, ні. Принаймні на сайті відповідна позначка fully refundable є тільки біля суми в $5 000.

Tesla почала брати гроші за бронювання Semi ($20 тис.), проте не каже, коли клієнти отримають свої електровантажівки

Як повідомлялося вище, Tesla вперше анонсувала Semi ще у 2017 році разом з новим спорткаром  Roadster, але досі перша вантажівка Tesla не надійшла у продаж. Навесні 2021 року Tesla активно тестувала нові прототипи Semi — очікується, що першою у продаж надійде базова версія з блоком 500 кВт⋅год, яка зможе долати на одному заряді 480 км, а більш далекобійний варіант, здатний проїжджати 1000 км на одному заряді, вийде пізніше. Tesla Semi оснащується чотирма незалежними електродвигунами на задніх осях та може розганятися від 0 до 96,56 км/год за 20 секунд. Принаймні такі характеристики були заявлені з самого початку і поки що компанія їх не змінювала. Ціни починаються від $150 000, і від моменту анонсу Tesla отримала кілька великих замовлень від таких компаній, як Walmart і FedEx.

Початок серійного випуску Tesla Semi наразі заплановано на 2023 рік, як і пікапу Cybertruck та спорткару Roadster. Але немає ніяких гарантій, що Tesla знову не перенесе вихід Semi.

Однак ця новина гарно демонструє неймовірну здатність Tesla генерувати грошові потоки від клієнтів, заохочуючи їх вносити депозити за продукти, які ще фактично не існують (тенденція, яку після Tesla підхопили та взяли на озброєння інші виробники електромобілів). По суті, платне бронювання — це дієвий спосіб залучати безвідсоткові кредити від фанатів. Тож навіть якщо Semi надійде у виробництво пізніше, ніж це очікується зараз, він, безумовно, готовий генерувати великі об’єми коштів, які Tesla може спрямовувати на розширення виробництва та розвиток бізнесу. До речі, згідно з даними фінансового звіту, за перший квартал 2022 року Tesla отримала $1,125 млрд депозитів від клієнтів, які оформили замовлення на нові автівки.

Tesla більше не приймає замовлення на Cybertruck ніде, окрім Північної Америки


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: