З часу анонсу електричного кіберпікапу Tesla активно використовує його суперечливий дизайн у лінійці власних товарів та аксесуарів.
Раніше автовиробник випустив картонний будиночок для котів у стилі футуристичного електропікапа, домашню зарядку для електромобілів, ложку для McFlurry, а також GigaBier – лінійку преміального пива за $30 у стилі Cybertruck. А нині сайт Electrek помітив нову заявку на товарний знак від Tesla, яка розкриває ще один продукт під назвою «Cyberhammer».
Автовиробник зареєстрував торгову марку в категорії фітнес-обладнання — тренажери — фітнес-молоти. Враховуючи ціну попередніх товарів, молот Cyberhammer буде досить дорогим, і невідомо як виглядатиме — однак Electrek запропонував власний концепт:
Ілон Маск вперше анонсував Cybertruck ще у 2019 році, але поставки вантажівки почалися лише наприкінці листопада. Водночас жорстка конструкція та дизайн з кутами у деяких користувачів вже викликали насмішки, а в експертів — побоювання щодо безпеки.
Раніше Tesla повернула суперечливий пункт в угоду з купівлі Cybertruck, який передбачає, що компанія може подати до суду або стягнути штраф у розмірі $50 000, якщо клієнт «зарано» перепродасть автівку.
Маск знову заговорив про водоплавний Cybertruck — обіцяє «мод-човен»
Favbet Tech – це ІТ-компанія зі 100% украінською ДНК, що створює досконалі сервіси для iGaming і Betting з використанням передових технологіи та надає доступ до них. Favbet Tech розробляє інноваційне програмне забезпечення через складну багатокомпонентну платформу, яка здатна витримувати величезні навантаження та створювати унікальний досвід для гравців.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: