Новости Новости 18.02.2021 в 20:49 comment

КМДА: У Києві почали випробування білоруського електробусу МАЗ-303Е — він має батарею на 285 кВтг, запас ходу 300 км та коштує 15 млн грн

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Заступник голови КМДА Олександр Густєлєв повідомив, що найближчі два дні на автобусних маршрутах столиці №24 і №55 працюватиме електробус МАЗ-303Е (але це дослідне випробування, не розраховане на перевезення пасажирів).

«Столиця постійно оновлює рухомий склад громадського транспорту – це є одним із пріоритетів міської влади. Головним критерієм при закупівлі є співвідношення «ціна – якість – комфорт». Проте є чинники, які ігнорувати на сьогодні вже не можливо. Зокрема, це стосується екологічного аспекту. Тому тестування електробусу на маршруті загального користування для нас є важливим кроком», – зазначив заступник голови КМДА.

За словами Олександра Густєлєва, зараз ідеться про електробус білоруського виробництва. Як виробникам електробусу, так і місту важливо подивитися: наскільки ефективно покаже себе електробус у роботі взимку за низької температури повітря. Заступник голови КМДА підкреслив, що йде мова саме про тестування, а не про закупівлю зазначеної моделі електробусу і саме у цього виробника.

До речі, це не перше тестове випробування електробусів у Києві. Минулого року в тестовому режимі курсував електробус китайського виробництва Skywell. Виробники електробусів тестують роботу машини в різних кліматичних умовах. Також Київ цікавий для випробування з огляду на рельєф міста.

«Безперечними перевагами електробусів є їхня економічність в експлуатації і екологічність. Проте ціновий аспект треба теж враховувати. Наприклад, ціна цього електробусу становить близько 15 млн грн. Це більш ніж у два рази дорожче за схожий за параметрами дизельний автобус із двигуном Євро-5.

Крім того, повноцінне впровадження електробусів на маршрути громадського транспорту столиці нерозривно пов’язано зі створенням дороговартісної інфраструктури, яку треба будувати «з нуля». Це значне навантаження на міський бюджет», – наголосив Олександр Густєлєв.

Курс English For IT: Communication від Enlgish4IT.
Почни легко працювати та спілкуватися з мультикультурними командами та міжнародними клієнтами. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Інформація про курс

Але місто рухається «в ногу з часом» і протягом 2021-2023 років заплановане поступове впровадження електробусів на маршрути КП «Київпастранс».

Нагадаємо, що Київ планує придбати 20 електробусів за Кіотським протоколом. Це не кредитні кошти, їх не треба повертати з бюджету міста, тому Київ докладе максимум зусиль, аби мати змогу придбати 20 електробусів за рахунок коштів, отриманих Україною в рамках «зелених інвестицій».

КМДА: У Києві почали випробування білоруського електробусу МАЗ-303Е - він має батарею на 285 кВтг, запас ходу 300 км та коштує 15 млн грн

Зазначимо, що новий електробус МАЗ-303Е від Мінського автозаводу виконаний на базі моделі автобусу МАЗ 303 третього покоління. Каркас електробусу виготовлений з нержавіючих труб, зовнішнє облицювання — алюміній і пластик. МАЗ 303Е10 має збільшену площу панорамного скління, в салоні підтримується мікроклімат завдяки наявності кондиціонера і опалювачів (вони теж електричні, а значить шкідливі викиди під час руху електробуса зведені до нуля). Водійське місце обладнане повністю цифровою панеллю приладів, електробус оснащений сучасними системами безпеки ECAS і EBS, встановлені датчики дощу і світла.

Габарити електробуса адаптовані під міське середовище — довжина складає — 12,43 м, ширина — 2,55 м, а висота — 3,3 м. У салоні розміщується 72 пасажири, з них 30 — на сидіннях. Електробус має 100% низьку підлогу, висота входу 320 мм від землі, а один з входів обладнаний відкидним пандусом для зручного входу маломобільних груп населення. Сидячі місця оснащені USB-роз’ємами для підзарядки смартфонів.

Курс English For IT: Communication від Enlgish4IT.
Почни легко працювати та спілкуватися з мультикультурними командами та міжнародними клієнтами. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Інформація про курс

КМДА: У Києві почали випробування білоруського електробусу МАЗ-303Е - він має батарею на 285 кВтг, запас ходу 300 км та коштує 15 млн грн

Модель оснащена німецьким електродвигуном ZF CeTrax потужністю 300 кВт і з низьким споживанням електрики. Запас ходу в 280-320 км забезпечують батареї ємністю 412 Аг (285 кВтг). При максимальному струмі приблизно в 200 ампер процес повної зарядки повинен зайняти приблизно 4 години, при 60-70 амперах — 8 годин. Батареї розраховані на 3000 циклів зарядки. Всього в електробуса 18 батарей: 12 на даху і ще 6 — в моторному відсіку. При такій кількості акумуляторів, вага електробуса всього на 500 кг вище, ніж дизельної моделі МАЗ 303.

Джерело: КМДА, МАЗ

Продолжается конкурс авторов ИТС. Напиши статью о развитии игр, гейминг и игровые девайсы и выигрывай профессиональный игровой руль Logitech G923 Racing Wheel, или одну из низкопрофильных игровых клавиатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: