Запуск COVID-сертифікатів в «Дії» 20 серпня пройшов, м’яко кажучи, не дуже гладко — користувачі відразу після виходу оновлення почали скаржитися в соцмережах на проблеми з отриманням цифрових сертифікатів, які спостерігались й на етапі бета-тесту, що тривав з 1 липня.
Частина скарг закономірно з’явилася на сторінці застосунку «Дія» в офіційному магазині Google Play Store, де користувачі стали залишати негативні відгуки та занижувати його загальний рейтинг. Станом на цю мить середня оцінка від користувачів знизилась до трьох зірочок з п’яти. У відгуках на сторінках Google Play користувачі масово критикують Мінцифру за невдалий запуск послуги. Що цікаво, судячи зі скарг у соцмережах, проблеми не обмежуються платформою Android — на iOS користувачі стикаються з тими ж технічними багами. Водночас скарг на сторінці «Дії» в App Store поки немає, а рейтинг, як і раніше, складає чотири зірочки із п’яти.
У Мінцифрі поки ніяк не відреагували на невдоволення та критику з приводу проблем з генеруванням COVID-сертифікатів в «Дії». Водночас служба техпідтримки «Дії» у відповідь на скарги декільком невдоволеним користувачам порадила звернутись у заклад / сімейного лікаря для уточнення та при необхідності коригування записів щодо щеплення в державному реєстрі.
https://t.co/rdqmbCibxt – це одна із багатьох локальних медичних систем для закладів охорони здоров’я. Якщо дані в ній, то це не гарантія створення сертифіката. Вакцинуючись, потрібно слідкувати, щоб лікар вніс ваші дані до Центральної бази даних, з якої генеруються сертифікати.
— Дія (@diiagovua) August 22, 2021
Між тим Мінцифра публікує детальні інструкції, як правильно згенерувати COVID-сертифікат і Дія.Підпис у Дії, а також хизується на сторінках у соцмережах підтримкою українських ковідних сертифікатів у Європі.
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: