Новости Новости 12.01.2021 в 15:43 comment

Мінцифра запускає національну платформу е-демократії ВзаємоДія — через неї можна буде комунікувати з держорганами та долучатися до ухвалення рішень

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

За задумом, цифрова платформа ВзаємоДія дозволить вільно комунікувати з держорганами та долучатися до ухвалення рішень на місцевому й державному рівнях.

12 січня Кабінет міністрів України на спеціальному брифінгу анонсував запуск національної платформи е-демократії під промовистою назвою ВзаємоДія. Ідея полягає в тому, щоб створити онлайн-майданчик, де українці зможуть вільно комунікувати з держорганами та долучатися до ухвалення рішень.

Платформа створюється в рамках реалізації міжнародної Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» та покликана стати корисним інструментом проактивним громадянам, державним службовцям, інститутам громадянського суспільства та представникам ЗМІ.

На онлайн-платформі ВзаємоДія планується запуск наступних сервісів:

  • e-звернення та е-запити — подання звернень та запитів на інформацію онлайн, відстежування статусу їх розгляду та отримання відповіді в особистому кабінеті;

  • е-консультації — можливість подавати пропозиції щодо різних питань державної політики, залишати коментарі до проєктів нормативно-правових актів, а також вносити пропозиції щодо їх змісту;

    Онлайн-курс "CRM-стратегія" від Laba.
    Прокачайте комплексне бачення CRM маркетингу, щоб покращити клієнтський досвід і збільшити конверсію.Навчіться вимірювати активність клієнтів та ефективність програм лояльності.
    Детальніше про курс
  • е-петиції — можливість ініціювати або підтримати вже подану до Кабінету Міністрів України петицію, відстежувати статус її розгляду та гарантовано отримати відповідь;

  • е-конкурси — участь у відборі проєктів інститутів громадянського суспільства, яким надаватимуть фінансову підтримку, а також відстеження їхньої реалізації;

  • е-голосування — обрання складу громадської ради при органі виконавчої влади;

  • е-експертиза — подання запитів на проведення громадської експертизи діяльності органу виконавчої влади та отримання доступу до її матеріалів;

  • е-опитування — можливість брати участь в опитуваннях під час розробки та ухвалення державних рішень;

    Онлайн-курс "CRM-стратегія" від Laba.
    Прокачайте комплексне бачення CRM маркетингу, щоб покращити клієнтський досвід і збільшити конверсію.Навчіться вимірювати активність клієнтів та ефективність програм лояльності.
    Детальніше про курс
  • доступ до урядової інформації — актуальні контакти органів виконавчої влади, публічні звіти топ-чиновників.

Перші сервіси стануть доступними вже навесні. Мінцифра планує поступово розширювати функціональність сервісів та приєднати до платформи якомога більше центральних та місцевих органів виконавчої влади.

«Платформа «ВзаємоДія» — важливий крок Уряду до створення сервісної держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян. Уряд запропонує доступний сервіс для комунікації з органами виконавчої влади,  в тому числі для участі в обговоренні проектів державних рішень. Платформа об’єднає інструменти електронної демократії та буде зручною і зрозумілою для користувачів. «ВзаємоДія» стане ключовим компонентом відкритого урядування в Україні та цифровою платформою для реалізації нової Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства та Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» в Україні».

Олександр Ярема,
Державний секретар Кабінету Міністрів України.

 

Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: