Новини Ігри 15.10.2025 comment views icon

Бос Battlefield Вінс Зампелла: "Єдина причина існування Call of Duty — це те, що EA були придурками”

author avatar

Маргарита Юзяк

Авторка новин

Бос Battlefield Вінс Зампелла: "Єдина причина існування Call of Duty — це те, що EA були придурками”
Battlefield 6 / Call of Duty: Black Ops 6 скін акули Bloke Bite

Бос серії Battlefield Вінс Зампелла кинув провокативну фразу, що “єдина причина існування Call of Duty — це те, що EA були придурками”. Іронічно, що тепер саме EA платить йому зарплату.

Історія досить заплутана, тож повертаємося у 2002 рік. У січні того року студія 2015, Inc. випустила Medal of Honor: Allied Assault — військовий шутер, який задав нову планку для ігор про Другу світову. Гру хвалили за кінематографічність, особливо за місію з висадкою на пляжі Омаха, а преса називала її обов’язковою для всіх фанатів жанру.

Здавалося, що EA дасть команді шанс зробити продовження, але натомість видавець вирішив забрати серію собі. Як результат 2015, Inc. залишили за бортом — без права на Medal of Honor і без майбутнього в межах EA. Натомість гігант продовжував випускати гру за грою протягом років, але після експерименту з VR у 2020-му серію поставили на паузу.

Бос Battlefield Вінс Зампелла: "Єдина причина існування Call of Duty — це те, що EA були придурками”
Medal of Honor: Allied Assault 2002

Частина розробників не стала миритися й пішла до конкурента — Activision. Вінс Зампелла став одним з тих, хто змінив команду, та долучився до новоспеченої Infinity Ward. А вже за рік вийшла перша Call of Duty, так само натхненна Другою світовою війною. Тому його слова, що “єдина причина існування Call of Duty — це те, що EA були придурками” радше самоіронія, ніж напади.

Але як так сталося, що тепер Зампелла повернувся в “рідну гавань”? У 2010-х трапився судовий конфлікт проти Activision, після якого він залишив студію. Пізніше розробник з іншою командою заснували Respawn Entertainment, яка відома Titanfall (яку закрили) і Apex Legends. Зрештою Respawn стала частиною EA, і Зампелла поступово почав курувати інші проєкти EA — зокрема Battlefield.

Зампелла згадував, що він би із задоволенням продовжив роботу над Medal of Honor, якби EA не вирішила інакше. Але історія розвернулася так, як розвернулася — і тепер Call of Duty перетворилася на одну з найприбутковіших франшиз світу. Попри хейт через нереалістичні скіни та іншу агресивну монетизацію, гра все одно відома більшості геймерів по всьому світу.

В інтерв’ю GQ він також згадав, як працював зі Стівеном Спілбергом над Medal of Honor і навіть чув, що Рідлі Скотт цікавився фільмом Call of Duty. Але до справи тоді так і не дійшло — фільми за іграми ще мали погану репутацію. Сьогодні все інакше: Paramount уже працює над екранізацією Call of Duty. Тим часом EA повернулася з Battlefield 6 — грою, яка на старті зібрала майже 750 тисяч онлайну. І хоча Зампелла вже давно повернувся в “рідну гавань”, йому досі не бракує гумору, коли мова заходить про EA.

Поки без Battlefield 6: EA закрила доступ до застосунку та ігор геймерам з Запоріжжя

Джерело: GQ Magazine

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: