
Попри високі оцінки хітовий фільм Пола Томаса Андерсона “Одна битва за іншою” може стати збитковим на завершенні прокату.
Новий звіт Variety висвітлює те, що давно відомо людям, які стежать за касовими зборами: оригінальні фільми з дорослим рейтингом ледве знаходять глядачів у кінотеатрах. За оцінками видання, ця сумна доля не омине й стрічку “Одна битва за іншою”, яка, певно стала найвідомішим релізом року, та називалась в рецензіях шедевром і головним кандидатом на “Оскар”.
Очікується, що “Одна битва за іншою” завершить прокат зі збитками у $100 млн, зважаючи на нинішні касові показники та величезний бюджет виробництва у $130 млн + $70 млн маркетингових витрат. На цей час фільм заробив $141 млн по всьому світу, але слід пам’ятати, що зазвичай прибутки з продажу квитків розподіляються у форматі 50 на 50 між студіями та кінотеатрами.
“Я тричі переглянув фільм. Блискучі сцени виділялися ще більше, хоча й недоліки ставали більш очевидними. З усім тим, це безперечно один із найкращих фільмів року від великих студій. Щодо “Оскара”, то кількість номінацій може сягнути 10-12 з цілком реальним шансом на великі перемоги. Але у голлівудській математиці престиж не вирішує проблем”, — пише Джордан Руїмі з World of Reel.
Руїмі був не єдиним, хто переглянув фільм кілька разів: подібним відзначились такі легенди кінематографа як Стівен Спілберг та Френсіс Форд Коппола. Обидва розхвалили “Одну битву за іншою”, поставивши її в один ряд з фільмами Стенлі Кубрика.
“Я ще не бачив фільму, який би за тоном був настільки схожим на “Доктора Стрейнджлава” Стенлі Кубрика. Це свого роду абсурдистська комедія, сприйнята дуже серйозно, бо вона так сильно відображає те, що відбувається сьогодні, щодня, по всій країні. Це доводить тебе до моменту, коли хочеться сміятися, бо якщо ти не смієшся, то почнеш кричати: “Це надто реально”. І ось у тебе є цей вихід… Я нервово сміюся протягом усього “Доктора Стрейнджлава”, і більше ніж нервово сміявся під час перегляду цього фільму”, — зазначав Спілберг.
Нагадаємо, що “Одна битва за іншою” вільно адаптує роман Томаса Пінчона “Винокрай” під сучасні реалії. Головним героєм виступає колишній революціонер, а нині наркоман і алкоголік Боб Фергюсон (Леонардо Ді Капріо), який починає зустрічатися з темпераментною жінкою Перфідією, що колись була у стосунках з полковником Стівеном Джеєм Локджо (Шон Пенн) — білим супремасистом, що планує помститися зрадниці та її коханцю. Він викрадає доньку Фергюсона, що призводить до непередбачуваних наслідків.
Слід зазначити, що попри прогнозовані збитки, на цей час у фільму рекордні для кар’єри режисера Пола Томаса Андерсона оцінки та касові показники.
“Ці престижні фільми не змогли створити відчуття втраченої можливості (FOMO) у глядачів”, — каже аналітик касових зборів Fandango Шон Роббінс. “Вони не були достатньо подієвими”.
Роббінс додав, що зараз чимало глядачів очікують, що такі прем’єри будуть доступними для перегляду вдома набагато швидше, ніж раніше. Для стрічки тривалістю в 3 години це дійсно має сенс.
Рецензія на фільм “Одна битва за іншою” / One Battle After Another
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: