Новини Ігри 18.04.2023 о 16:31 comment views icon

Звільнення розробників Halo продовжуються: з 343 Industries пішли сценарист перших трьох ігор Джо Стейтен і директор франшизи Френк О’Коннор

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/photo_2023-11-12_18-48-05-3-268x190-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/photo_2023-11-12_18-48-05-3-268x190-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/05/photo_2023-11-12_18-48-05-3-268x190-1-96x96.jpg

Андрій Русанов

Автор сайту

Френк О’Коннор, давній ветеран франшизи Halo залишив 343 Industries, біля витоків якої стояв. Його профіль у LinkedIn показує, що він покинув студію цього місяця, інформацію підтвердили у Microsoft. О’Коннор працював з Halo з того часу, як Bungie створила цю серію ігор. У складі Bungie Френк був менеджером спільноти перших трьох ігор Halo та двох спінофів.

Пізніше О’Коннор приєднався до 343 Industries як директор франшизи, починаючи з Halo 4 і далі. У його обов’язки входило забезпечення зв’язку сюжету окремих ігор та створення різних частин ігрового всесвіту. Частина його роботи на ранньому етапі також полягала у залученні розробників та взаємодії з ними.

Останнім місцем роботи О’Коннора є посада креативного директора франшизи в незазначеній студії.

Вихід О’Коннора – не перше звільнення давнього співробітника студії останнім часом. Серед інших – засновник студії Бонні Росс, директор мультиплеєра Том Френч і ще кілька людей.

Англійська для початківців від Englishdom.
Для тих, хто тільки починає вивчати англійську і хоче вміти використовувати базову лексику і граматику.
Реєстрація на курс

Минулого тижня директор Halo Infinite Джо Стейтен оголосив про звільнення. Він написав у Twitter, що залишає Microsoft, а потім перейшов до Netflix Games на посаду креативного директора нової гри ААА та оригінальної інтелектуальної власності стрімінгового гіганта.

Відхід Стейтена з Microsoft відбувся після декількох місяців невизначеності навколо 343 Industries та майбутнього Halo. У січні компанія перевела Стейтена до видавничого підрозділу Xbox одночасно зі скороченням 95 робочих місць у студії. Будучи режисером синематиків та сценаристом перших трьох ігор Halo від Bungie, у 2014 році він перейшов в Xbox Games Studios на посаду старшого креативного директора. У 2020 році Стейтен приєднався до 343 Industries, щоб допомогти студії завершити роботу над Halo Infinite.

Підсумовуючи новини на цей час, можна говорити, що франшиза Halo продовжиться, але це буде гра на іншому рушії від зовсім інших людей.

Англійська для початківців від Englishdom.
Для тих, хто тільки починає вивчати англійську і хоче вміти використовувати базову лексику і граматику.
Реєстрація на курс

Ігрова франшиза Halo продовжиться, незважаючи на звільнення у студії 343 Industries – нові ігри серії будуть вже на Unreal Engine, а не Slipspace

Джерело: Game Developer, Engadget


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: