В метро Києва 24 червня стався збій в системі оплати, який відключив безконтактну оплату. Наразі тимчасово недоступні оплати проїзду банківською карткою та мобільними додатками Apple Pay та Google Pay. Доступними залишаються два інші способи — електронний квиток та разовий QR-квиток.
Оновлено [17:31]: КП «Київський метрополітен» повідомило про відновлення роботи системи оплати. Таким чином, безконтактна оплата не працювала близько трьох годин. Пасажирам, у яких не пройшла оплата, радять заповнити спеціальну онлайн-форму для перевірки транзакції.
Оплата в метро безконтактними банківськими картками та мобільними додатками Apple Pay та Google Pay працює у звичайному режимі!
Якщо у вас сьогодні не пройшла оплата, будь ласка, заповніть форму для перевірки транзакції.Деталі: https://t.co/KSCFX5JKkN
— Kyiv Metro (@kyivmetroalerts) June 24, 2021
Пресслужба київського метро повідомила, що фахівці усувають причини технічного збою і найближчим часом система повернеться до звичного (повноцінного) режиму роботи. В КП «Київський метрополітен» обіцяють додатково повідомити про відновлення роботи системи оплати.
Чим саме спричинені чергові неполадки в роботі не уточнюється. Але можна загадати, що схожі збої спостерігались вже неодноразово у попередні роки.
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: