Колишні розробники The Witcher представили 30 хвилин геймплею The Blood of Dawnwalker, в якому краще розкрили як працює ключова механіка циклу дня і ночі.
Rebel Wolves нагадали, що у червні виходило перше відео з геймплеєм, але тоді гравці не до кінця зрозуміли, як саме реалізована система часу доби. Користувачі припускали, що гра змушуватиме швидко виконувати квести й доведеться проходити її кілька разів. Новий ролик сфокусований саме на цих питаннях і фактично дає перший повноцінний приклад того, як працює їхня “наративна пісочниця”.
Проходження основної історії The Blood of Dawnwalker триває 30 ігрових днів, а розвиток подій стає кардинально різним залежно від того, коли ви почнете діяти. Головним героєм став Коен — звичайна людина, яку перетворили на Світанкового Стража з вампірськими здібностями, і він змушений вгамовувати жагу до крові. Істота між світом живих і царством мертвих шукає спосіб врятувати родину від стародавнього вампіра Бренсіса.

Ігровий час рухається вперед після кожної значущої дії чи сюжетного рішення. Як пояснює DSOGaming, це не повноцінний real-time цикл, а радше система, яка змушує думати про наслідки своїх дій, бо кожне рішення просуває таймер. Або можна кинути виклик фінальному босу вже в перші години гри.
Геймплей з бета-версії на прикладі одного квесту показує, що у людській формі все крутиться навколо діалогів, тактики та взаємодії з оточенням. Там навіть присутня магія, яка дозволяє розмовляти з мертвими. Коен для цього жертвує трохи власної крові, щоб тимчасово повернути їх до життя. Також у грі є “режим фокуса”, який нагадує відьмацьке чуття з The Witcher. Коли його активуєш важливі деталі стають помітнішими: можна знайти сліди, приховані об’єкти або інші візуальні підказки.



У вампірському режимі The Blood of Dawnwalker змінюються ключові можливості: темп швидший, стиль бою агресивніший, і ті самі ситуації можна пройти зовсім по-іншому. Те, як саме граєш — людиною або вампіром — впливає на те, кого зустрінеш, куди зможеш піти і які завдання відкриються. Навіть локації та події на них різняться залежно від часу доби.



У відео розробники також кажуть, що врахували фідбек після попереднього ролика. Вони переглянули деякі рішення й краще пояснили ключові механіки, аби чіткіше продемонструвати варіативність місій і вплив вибору гравця.
“Дуже нагадує The Witcher 3 — атмосфера просто шикарна, вже не терпиться пограти. І те, що розробники реально прислухаються до фідбеку — зараз це велика рідкість”, — пишуть користувачі у коментарях під роликом на YouTube.
30 хвилин геймплею The Blood of Dawnwalker
The Blood of Dawnwalker, яку видає Bandai Namco, вийде у 2026 році. Точну дату не оголосили, але гра підтверджена на ПК, PlayStation 5 та Xbox Series XS.

Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: