Новини Авто 15.08.2025 comment views icon

Volkswagen впровадила щомісячну підписку за повну потужність електродвигуна

author avatar

Вадим Карпусь

Автор новин

Volkswagen впровадила щомісячну підписку за повну потужність електродвигуна
Volkswagen ID.3 Pro

Власники електромобіля Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть отримати повну віддачу від свого авто… але лише за додаткову плату.

На офіційному британському сайті моделі Volkswagen ID.3 Pro та Pro S тепер вказані з потужністю 201 к.с. (150 кВт). Проте технічно двигун цих версій здатний видавати 228 к.с. (170 кВт). Щоб «розблокувати» ці додаткові 27 к.с., власникам пропонують два варіанти:

  • Підписка — від £16,50 на місяць (близько $22)
  • Разовий платіж — £649 (приблизно $880)

Разом із додатковими 27 к.с. потужності також суттєво зросте крутний момент двигуна — з 265 Н·м до 310 Н·м. Що це дасть на практиці? Для версій Pro та Pro S базова потужність у 201 к.с. дозволяє розганятися до 100 км/год приблизно за 7,5-7,9 секунди. З підпискою завдяки додатковій потужності та крутному моменту час розгону може скоротитися на 0,3-0,5 секунди. Для міських та заміських умов це дає помітно більш жваву реакцію на педаль акселератора, особливо під час обгонів чи виїзду з перехрестя.

Водночас Volkswagen наголошує, що додаткові “коні” не зменшують запас ходу. Адже йдеться про налаштування програмного забезпечення силової установки, а не про зміну апаратної частини. Варто нагадати, що Volkswagen ID.3 має досить витривалу батарею. Версія Pro S після 160 тис. км пробігу в реальних умовах зберегла 91% місткості.

І ще з цікавого. Оскільки автомобіль з заводу реєструється з потужністю 228 к.с., власникам не потрібно повідомляти страхову компанію про зміни — незалежно від того, чи вони оформили підписку, чи ні.

Важливий нюанс: разове розблокування “прив’язується” до автомобіля, а не до власника. Тобто, якщо ви продасте машину, наступний власник отримає розширену потужність без доплат. А вам при купівлі нового електромобіля знову доведеться сплачувати додаткові кошти за повну потужність двигуна.

Для розуміння масштабу — щомісячна плата за додаткові кіловати у три рази перевищує стандартну підписку на Netflix (з рекламою) у Великій Британії. І ще невідомо, яка саме з цих підписок приноситиме більше і довше задоволення — -0,5 секунди під час прискорення чи кілька десятків годин перегляду відео.

Це не перший випадок, коли виробник обмежує потенціал обладнання проданого автомобіля й пропонує відкрити його за плату. У 2022 році BMW намагалася запровадити підписку у $18 на місяць за користування підігрівом сидінь та іншими функціями, які технічно вже були встановлені в авто. Реакція клієнтів була різко негативною, і компанія швидко відмовилася від такої моделі. У 2024 році компанія хотіла запровадити додаткову плату за адаптивну підвіску.

Схожі пропозиції є, наприклад, у Polestar, яка також пропонує платні програмні апгрейди для збільшення потужності.

Наразі додаткова плата за продуктивність стосується лише британського ринку. У США чи інших країнах Європи таку практику вводити поки не планують, імовірно, через побоювання повторити негативний досвід BMW.

Джерело: electrek, autoexpress

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: