Tesla відзначилася черговим вагомим досягненням — на головному заводі у Фрімонті (округ Аламіда, штат Каліфорнія) з конвеєра зійшов двомільйонний за рахунком електромобіль компанії. На важливу віху у розвитку бізнесу звернув увагу співзасновник та CEO Tesla Ілон Маск, привітавши команду з цим досягненням.
Оновлено [14 серпня 08:11]: Ілон Маск підтвердив, що Tesla пройшла рубіж у 3 мільйони випущених авто.
Congrats Giga Shanghai on making millionth car! Total Teslas made now over 3M. pic.twitter.com/2Aee6slCuv
— Elon Musk (@elonmusk) August 14, 2022
Ясна річ, що це сталося не без допомоги іншого заводу, Gigafactory 1 у Неваді — спільного підприємства Tesla та Panasonic, де виробляються двигуни та батареї для американських Model 3 і Model Y. Щоб досягти такого результату, знадобилося понад 10 років — у 2010 році Tesla викупила підприємство (NUMMI) у General Motors та Toyota за $50 млн. Щодо Gigafactory 1, то батарейна фабрика, співвласницею якої є Panasonic, запрацювала у 2017 році. І шлях до двомільйонного електромобіля, як відомо, видався надзвичайно тернистим. Мабуть, найважчим періодом в історії Tesla варто вважати «виробниче пекло» з Model 3 у 2017 році, коли компанія була за крок від банкрутства, а Ілон Маск серйозно обдумував продаж бізнесу Apple. Це все залишилося позаду і про ті темні часи в історії Tesla зараз вже ніхто не згадує.
To think that Fremont was just a derelict building & Giga Nevada was just rocks & bushes when started!
California used to have a dozen car factories. NUMMI was last to close. Now, Tesla Fremont is the biggest car factory in North America!
— Elon Musk (@elonmusk) July 19, 2022
Раніше цього року завод Tesla у Фрімонті став найпродуктивнішим на території США, а минулого місяця стало відомо, що Tesla тепер виробляє більше автомобілів на цьому заводі, ніж коли ним керували GM і Toyota. В одному з твітів Ілон Маск принагідно покепкував з GM, яка збирається випускати електрокросовер Chevy Blazer EV 2024 у Мексиці, та назвав автомобілі Tesla «найбільш американськими» з точки зору локалізації виробництва (до речі, це підтверджується і незалежними оцінками)
Teslas are the most made-in-USA vehicles
— Elon Musk (@elonmusk) July 19, 2022
Позначку у перший мільйон Tesla подолала у березні 2020 року, у квітні 2021 року вийшла на півтора мільйона, а у вересні 2021 року перестрибнула планку у 2 мільйони проданих авто. Важливо зазначити, що станом на 30 червня 2022 року загальні продажі електромобілів Tesla сягнули майже 3 млн (якщо точніше, 2 899 877 одиниць).

Tesla була заснована у 2003 році, але свій перший автомобіль компанія випустила тільки у 2008 році (детальніше про історію Tesla — в окремому матеріалі).

У березні-квітні Tesla з інтервалом у два тижні відкрила два нові заводи — перший європейський Giga Berlin-Brandenburg та ще один в США Giga Texas. На обох вже почалось серійне виробництво компактного кросовера Model Y, і зараз автовиробник поступово нарощує темпи виробництва. Причому Giga Texas вже випускає Model Y з новою оптимізованою конструкцією та елементами 4680 власної розробки (акумуляторний блок виступає частиною конструкції кузова, що з’єднує передню та задню частини днища).
Під час конференц-дзвінка з інвесторами за підсумками першого кварталу, коли Tesla вперше отримала понад $3 млрд чистого прибутку, CEO Ілон Маск висловив сподівання, що Tesla відвантажить клієнтам 1,5 млн машин за підсумками 2022 року. Це збігається з попередніми оцінками галузевих спостерігачів. Цікаво, чи вдасться Tesla надолужити втрачене через зупинку заводу в Шанхаї на початку року та подолати теперішні складнощі Наразі Tesla, як і інші світові бренди, відчуває значний інфляційний тиск у сфері сировини та логістики, що негативно впливає на цінову політику. Водночас на тлі наближення глобальної рецесії через війну в Україні Tesla, як і інші великі IT-компанії, сповільнює наймання персоналу та скорочує окремі команди, щоб врешті досягнути цілі. До кінця місяця Tesla опублікує повний фінансовий звіт за другий квартал і, ймовірно, розповість більше про найближчі плани.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: