Новости Новости 01.10.2021 в 18:13 comment views icon

«Укрзалізниця» вдосконалила чат-бота — можна купувати та повертати квитки на всі поїзди далекого прямування

author avatar

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

«Укрзалізниця» повідомила про розширення можливостей офіційного чат-бота у Viber та Telegram — з 1 жовтня пасажирам УЗ доступні квитки на всі поїзди далекого прямування, зокрема й на швидкісних та регіональних маршрутах.

Запуск бота УЗ відбувся на початку року. Наразі у чат-боті доступні наступні функції:

  • продаж та повернення квитків;
  • замовлення харчування;
  • розклад руху;
  • інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
  • онлайн-табло.

Також у чат-боті УЗ пасажири можуть оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі.


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: