Генеральний директор Take-Two Interactive Штраус Зельник висловився, що навряд чи штучний інтелект колись зможе створювати хороші ігри на кшталт GTA.
За його словами, головна проблема ШІ — його природа. Він просто перемішує вже наявну інформацію, не створюючи нічого справді нового. Зельник відзначає користь штучного інтелекту в аналітиці — коли треба працювати з даними або минулим досвідом — але не тоді, коли мовиться про творчість.
“Уявімо, що обмежень для ШІ не існує. Чи могли б ми просто натиснути кнопку й завтра отримати маркетингову кампанію рівня Grand Theft Auto? Ні. По-перше, технологія ще не готова, а по-друге — я вважаю, що результат був би не надто якісним. Вийшло б щось доволі вторинне”, — каже гендиректор Take-Two.
Зельник також нагадав про юридичні ризики.
“Ми повинні захищати нашу інтелектуальну власність, але ба більше — ми повинні пам’ятати про інших. Якщо ви створюєте інтелектуальну власність за допомогою ШІ, вона не підлягає захисту”, — зазначив він.
Хоча Зельник неодноразово називав штучний інтелект “майбутнім технологій” — він не думає, що все навколо буде захоплене ШІ. Він переконаний, що навіть найрозумніші алгоритми не здатні відтворити людську творчість. Не можна просто натиснути кнопку: “Створіть наступну GTA 6”. Хоча іншу жартівливу кнопку в GTA все-таки можна зробити.
Решта ігрових компаній дедалі більше інтегрують штучний інтелект в геймдев. Наприклад, Electronic Arts вже активно звертається до ШІ, а Microsoft скорочує команди через новітні технології. Але в Take-Two, схоже, залишаються “старовірами”. Видавець вважає, що головна іскра, з якої народжуються GTA і Red Dead Redemption, все ще належить людям.
До речі, наступна частина серії — GTA 6 — вийде 26 травня 2026 року на PS5 і Xbox Series X/S. Спершу її планували випустити раніше, але реліз перенесли, щоб доопрацювати гру.
Джерело: Games Radar

Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: