Новини Ігри 10.07.2024 о 09:52 comment views icon

Розробник української гри «Ехо Прип’яті» планував продажі на росії — «щоб зібрати гроші на ЗСУ» (оновлено)

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Розробник української гри «Ехо Прип’яті» планував продажі на росії — «щоб зібрати гроші на ЗСУ» (оновлено)

Розділ Ігри виходить за підтримки?

Наразі Chornozem Interactive, студія-розробник симулятора ходіння «Ехо Прип’яті», публічно перепросила і заявила, що продажі на росії скасували після перемовин з командою.

Оновлено 11.07, 08:30. Додано коментар розробника. 

В українському геймдеві розгорівся скандал: один із партнерів студії Chornozem Interactive, сценарист Андрій Чебанков, виявив, що гру рекламують у російській «вконтактє», а подальші скриншоти з листування в робочому чаті лише підтвердили плани студії щодо продажу гри на росії:

В листуванні керівник розробки каже, що продажі на росії планувались «від початку», а також порівнював власну гру зі S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля, в якій на відміну від творіння GSC Game World, нібито не буде російської мови. Ідею керівника розкритикувала й решта команди Chornozem Interactive, а дехто вирішив піти зі студії після таких новин:

Основи Python для школярів від Hillel IT School.
Відкрийте для вашої дитини захопливий світ програмування з нашим онлайн-курсом "Програмування Python для школярів". Ми вивчимо основи програмування на прикладі мови Python, надаючи зрозумілі пояснення та цікаві практичні завдання.
Зареєструватися

Далі під дописом з’явився коментар (ймовірно, від того самого керівника розробки):

«Дорогий Андрію, дякую тобі, що ти вирішив спробувати зруйнувати нам декілька місяців важкої роботи, та недоспаних ночей. Ми кошти з продажів рф збирались реалізувати в Україні, в основному на ЗСУ, і ти це знаєш».

Наразі на офіційному акаунті гри в Twitter студія оприлюднила заяву, в якій перепросила за свої плани. В дописі пишуть, що скриншоти листування не відображають картини в повному обсязі, а отримані з продажів гри гроші планували використати для допомоги Україні.

«Спочатку ми дійсно розглядали можливість виходу на російський ринок. Це було пов’язано з прагненням знайти кошти на фінансування гуманітарних ініціатив, спрямованих на допомогу Україні у зв’язку з війною та на допомогу ЗСУ. Однак після ретельного аналізу та роздумів ми вирішили відмовитись від цієї ідеї. Це рішення було прийнято після розмови з нашою командою».

З повним текстом заяви можна ознайомитись у дописі:

Основи Python для школярів від Hillel IT School.
Відкрийте для вашої дитини захопливий світ програмування з нашим онлайн-курсом "Програмування Python для школярів". Ми вивчимо основи програмування на прикладі мови Python, надаючи зрозумілі пояснення та цікаві практичні завдання.
Зареєструватися

Додаємо повний коментар розробника, без змін:

«Та переписка, що була опублікована, була виключно особистою перепискою, між розробниками, яка не повинна була виходити у світ. В тій переписці, один з розробників (керівник, можна сказати), висловив свою думку, щодо того, як краще можна допомагати країні з нашою грою, він висловив цю думку на осуд інших людей в групі (повторююсь в особистій переписці). Інші члени команди не підтримали цю ідею. І тоді він прийняв, що справді, краще так не робити, бо це може справді погано вплинути на гру, бо люди можуть не зрозуміти, що це було заради хороших намірів. Бо в країні війна, і всі знаходяться на межі. Повторююсь, це була всього-на-всього особиста думка, в особистій переписці, не більше того. Це не було рішення по грі! Це було питання на обговорення, щоб зібрати думку людей в команді. Після чого вирішилось так не робити. Один з розробників, який був від самого початку, вирішив перестати працювати над грою. Бо це насправді досить важкий та тривалий процес. Люди втомлюються.

У нас не було рекламного допису в ВК. Це запостили без нашого відома. Я це знайшов випадково, і вирішив прокоментувати.

Коли той хлопець дізнався, що відбувається в твітері, то він повернувся, щоб підтримати нас.

Ми хочемо, щоб всі знали, що ми завжди були й будемо за Україну. Всі наші дії при створенні гри спрямовані на те, щоб була можливість розказати про нашу культуру, історію та географію українцям та світу, це видно, якщо ви почитаєте будь-який пост, за будь-який час розробки, допомогти так я ми можемо. Команда у якої весь бюджет, це те, що ми заробили на своїх основних роботах, зі звичайною зарплатнею. Заробити на проєкті це одна з останніх речей, які ми намагаємось досягти. В першу чергу розповісти, і допомогти, як ми можемо. Звичайно заробити гроші на проєкті було б дуже добре, але наша ціль просто вийти хоча б в 0.

Як ви помітили, багато з того, про що слід знати, те що я вам тут розповів, чомусь було приховано під час «зливу».

Ми всього-на-всього люди, і хейт у твітері негативно впливає на психологічний стан деяких людей в команді. Ми хотіли якнайкраще. Робити гру, це дуже складно і довго. У нас маленька команда з чотирьох чоловік, всі працюють на своїй ініціативі. Ми хотіли зробити все тільки якнайкраще»

Розділ Ігри виходить за підтримки?

Компанія LG Home Entertainment є визнаним новатором в галузі телевізорів і аудіовідеосистем. LG пропонує покращений досвід домашніх розваг завдяки відзначеним нагородами OLED-телевізорам і телевізорам QNED LED на інноваційній платформі WebOS Smart TV. Прагнучи надати споживачам першокласний користувацький досвід, вся продукція LG для домашніх розваг розроблена з урахуванням екологічної стійкості, починаючи від виробництва і закінчуючи утилізацією.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: