«Червоне повідомлення» / Red Notice за 10 днів з моменту виходу на платформі подивилися 277,9 млн годин, що робить найдорожчу стрічку Netflix (її бюджет складає $200 млн) другою за популярністю в історії сервісу.
Наразі комедійний бойовик з Раяном Рейнольдсом, Галь Гадот та Дуейном Джонсоном поступається лише постапокаліптичному трилеру «Пташиний короб» з Сандрою Буллок, у якого 282 млн годин. Проте у Red Notice ще лишається 18 днів у запасі, то ж, швидше за все, зрештою він обійде Bird Box та очолить рейтинг.

У чарті найпопулярніших англомовних фільмів за тиждень з 15 по 21 листопада «Червоне повідомлення» посідає перше місце з більш ніж 129 млн годин перегляду.

«Червоне повідомлення» посідає першу позицію і в регіональному українському топі найпопулярніших фільмів Netflix за минулий тиждень.
Минулого тижня режисер Red Notice Роусон Маршалл Тербер у розмові з The Hollywood Reporter підтвердив, що бойовик може отримати одразу два сиквели. Остаточного рішення поки що немає, але якщо зрештою Netflix наважиться на це, то обидві частини знімуть разом — через необхідний бюджет та обмеження, пов’язані з пандемією.
Netflix запустив власний рейтинг кіно та серіалів на минулому тижні та одночасно знизив вартість підписки в Україні. Нашу рецензію на Red Notice можна прочитати в окремому матеріалі:
Сообщить об опечатке
Текст, который будет отправлен нашим редакторам: