Intel розширила можливості інтегрованої графіки сімейства Meteor Lake. Тепер ці чипи можуть запускати XeSS Frame Generation. Це стало можливим після виходу нового набору для розробників XeSS SDK 2.1.1, який додав необхідні API та оптимізації.
До цього моменту Meteor Lake не мали повноцінної підтримки генерації кадрів, тому що не оснащені спеціальними тензорними блоками XMX, як у дискретних відеокарт Intel Arc або iGPU на архітектурі Xe2, що стоять у чипах Arrow Lake-H і Lunar Lake.
Процесори Meteor Lake використовує ШІ-блоки DPAS (внутрішня назва — XMX-Lite). Вони здатні виконувати лише легкі задачі машинного навчання, і їхня продуктивність істотно нижча за “справжні” XMX-рушії. Крім того, вбудована графіка Meteor Lake побудована на архітектурі Xe-LPG, яка також має певні обмеження щодо роботи з Frame Generation. Саме тому Intel не запускала підтримку генерації кадрів для цих чипів раніше.
Але новий SDK суттєво змінює ситуацію. У версії 2.1.1 Intel додала підтримку:
- знижених точностей нейронних ваг
- компактнішої моделі Frame Generation
- оптимізованих DPAS-ядер
Це дозволяє запускати XeSS Frame Generation навіть на системах без повних тензорних модулів.
Intel сама уточнює, що продуктивність на Meteor Lake не буде на рівні Arc — апаратна частина просто слабша. Проте користувачі все одно отримують можливість підвищити плавність картинки та збільшити FPS у тих іграх, де система не справляється з високими частотами кадрів. Очікувати дива не варто, але явно відчути приріст у динамічних сценах — можна.
Цікаво ще й те, що в оновленому гайді для розробників Intel взагалі прибрала вимогу наявності XMX. Це означає, що XeSS Frame Generation тепер може працювати на будь-яких GPU, включно з не-Intel, за умови підтримки Shader Model 6.4.
Нагадаємо, XeSS Frame Generation — це фірмовий метод Intel, який генерує додаткові “штучні” кадри між реальними. Мета — підвищити плавність зображення та збільшити FPS без додаткового навантаження на GPU. Тепер ноутбуки та портативні пристрої на Meteor Lake, які й так часто працюють на межі можливостей, отримають вищу продуктивність завдяки цьому інструменту.
Розробники вже можуть інтегрувати підтримку генерації кадрів в свої ігри через новий SDK, а після виходу найближчих драйверів Intel iGPU функція офіційно стане доступною в системах із Meteor Lake.
Джерело: wccftech


Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: