Блоги
Тимчасова проблема перевірки рахунку номера Київстар

Тимчасова проблема перевірки рахунку номера Київстар


З 1 листопада я не міг перевірити стан свого рахунку на передплаченому номері Київстар, яким користуюсь уже 5-ий рік. Мій телефон – Samsung E200, з екраном 176*220 точок. Сертифікований, придбаний ще 4 роки тому в Unitrade. Всі ці 4 роки київстрівська сімка «жила» саме в ньому. В сертифікованому телефоні не спостерігалося  несподіванок. А тут, на тобі: апарат явно не справлявся з рутинною комбінацією *111#. Я спостерігав на екрані

Тимчасова проблема перевірки рахунку номера Київстар

протягом однієї-півтори хвилин, після чого з’являлось «Заборонено». Виручав дзвінок за номером 455: автовідповідач повідомляв голосом стан мого рахунку і термін дії. Цей трюк проходить на всіх (або більшості) номерів мережі Київстар. На другий день я розповів про оказію оператору. Той прийняв мій запит і передав до технічного відділу. Через години дві я отримав офіційне sms від оператора, яка повідомила транслітом: «Перевірка рахунку по *111# працює коректно, складності можуть виникати із-за особливостей відображення інформації в деяких телефонах. З повагою, Київстар». Звичайно, неграмотне «із-за» трохи різало вухо, але зміст я повністю схопив. Моєму плачу не було меж, адже, виходить, через простакуватість або несучасність свого апарату я більше по-людськи не дізнаюсь залишок на рахунку основного мобільного.

Тим часом, уже більше місяця на іншому номері, діджусівському, вставленому в сучасний Samsung С3530 (з екраном 240*320), у відповідь на запит *111#  я бачив наступне:

Тимчасова проблема перевірки рахунку номера Київстар

Видно, що крім конкретної відповіді, нижче підчеплювалися команди для швидкого та зручного вибору ігор, діджинглів та іншої лабуди. Дедуктивне мислення наштовхувало на таку справжню причину моєї проблеми: мабуть, в мене банально замалий екран, в одинарну сторінку якого вище наведені «корисні» команди не вміщаються, тому телефон спершу мучається, а потім відмовляється. Або в додаток до стану рахунку вставлені якісь такі спецсимволи, які не читаються моїм застарілим апаратом. Причому не в потрібній інформацій, а в рекламній за основним текстом. Це були підозри здорового глузду.

Я потерпів ще з тиждень і повторно подзвонив до кол-центру. Я прямим текстом висловив свої припущення. Оператор похвально оцінив мої здогадки, ще раз підтвердив, що з моєю сімкою, за їх даними, все гаразд, плюс дав просту пораду: спробувати перевірити рахунок, вставивши сімку в інший апарат. Якщо відповіді не буде, слід шукати проблему саме з боку компанії по моєму номері. Якщо ж на інших апаратах все в порядку, то мені необхідно прямувати до самсунгівського сервіс-центру для поновлення програмного забезпечення або повної перепрошивки апарату. Це найгірший варіант, оскільки за роки на телефоні нагромадилося багато корисної, хоч і мілкої інформації, яка після перепрошивання, скоріше за все, буде втрачена.

Ситуація розвинулася за сценарієм № 2: на інших мобільних телефонах мій телефон також не повідомляв, скільки грошей в мене залишилося. Я став чекати і не звернувся до сервіс-центру. І дочекався: з 14 листопада все повернулося на свої орбіти. Я бачу стан свого рахунку, за яким — стандартне нагадування про команди *112# і *119#, плюс невеличке речення стосовно поточної акції чи нагадування щодо використання системи «Мій Київстар». Команд, схожих на вищенаведені діджусівські, я жодного разу ще не побачив.

Питання залишилося відкритим: щось трапилося і по-тихому було виправлено з моїм аккаунтом у даних компанії, чи я знову не бачитиму стану свого рахунку, як тільки рекламіст з Київстар підчепить після прямої відповіді непотрібні команди?


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: